Toegevoegde details

Afgelopen was het zéér druk. Ik heb dagen rondgelopen met een meetlint rond m'n nek en donkere wallen onder de ogen, maar het is eindelijk af! De reden waarom het zo lang heeft geduurd, was omdat alle details juist moesten zijn. Ik had geen zin om zaken achteraf weer aan te passen omdat het slordig werd opgemaakt. 
Heel veel elementen komen uit mijn oude kot in Romero, Leuven. De KUL had toegangkelijke koten voor mensen met een functiebeperking. Voor de problemen waar ik geen oplossing voor wist, kon ik gelukkig terecht bij de Advieslijn voor Hulpmiddelen van Onafhankelijk Leven. Allé "kon", ik maak er nog steeds gebruik van want het is bijlange nog niet inorde!
De afmetingen van de keuken, slaapkamer en badkamer had ik gekregen via mail. Daarna werden ze omgezet in afbeeldingen en toegevoegd in Microsoft Word. Het is makkelijker om in Word te werken omdat men de figuren van plaats kunt slepen en verzetten. 
Van de woonkamer werd er geen afmetingen genomen *grom grom*, dus heb ik geroeid met de riemen die ik had. Een deel van mijn plattegrond geknipt en ingevoegd als afbeelding in Word. En voilà! Probleem opgelost! 
Wat staat er nog voor de komende weken op het programma? Wel, offertes zoeken van elke hulpmiddel die op de plattegronden staan zodat die kunnen toegevoegd worden aan het adviesrapport. Maar nu ga ik toch even uitrusten hoor! Morgen werken we verder!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...