Test 4: Ikea

Jaja, de Ikea mag hier ook niet ontbreken! Hoewel ik dolgraag een Ikea keuken wil, het is niets voor mij. Die keukens zijn gemaakt voor mensen zonder beperking. Jammer wel, want dat zou zo gunstig zijn voor mijn budget!
Ik had ook hun bureautjes onder de loep genomen. Helaas zijn die allemaal (ongeveer 70cm) veel te laag voor me. Mijn knieën zouden er blauwe plekken van krijgen door steeds te botsen tegen de tafelrand. 80cm zou beter zijn dusja helaas geen Ikea meubeltjes voor mij.

Ikea Keuken Planner
Ze hebben wel iets leuks om mee te spelen. Het heet de "Ikea Keuken Planner". (Als je genoeg tijd hebt natuurlijk, want ik kon het niet langer uithouden dan een kwartiertje.) Hiermee kan je online je je eigen keuken ontwerpen. 
Om het voor een keertje uit te proberen, hoef je geen account aan te maken. Alleen als je het ontwerp wilt bespreken met een Ikea-verkoper en eventueel een offerte wilt aanvragen, dan is een account nodig denk ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...