Test 3: Dovy Keukens - deel II

Op donderdag 14 september ben ik bij Dovy Keukens geweest voor mijn offerte. Het bedrag was minder dan ik in gedachte had, maar het bleef steeds duur. Maar ik ben wel bij dat ik het heb mogen ervaren hoe een gewone firma dit aanpakt.
Voordelen
  • Bekijken van de keukens
  • Uittesten van de lades
  • Ideetjes oppikken waar er niet eerder aan had gedacht werd

Nadelen
  • Ze werken met 70%-30%. Dit betekent dat er eerst 70% betaald moet worden voor de levering en dan de resterende 30 voor het installeren.
  • Ze werken niet met derdebetalersregeling.
  • Al hun goederen zijn standaard. Ze hebben b.v. geen lichte lades.
  • De omschrijvingen in de offerte komen niet overeen met de vereisten van het VAPH. Die moeten erop staan zoals het op de refertelijst staan.
    • Dit betekent dus ook dat er op de factuur ook hetzelfde moet staan.

Conclusie
Men kan vanuit de tekening leiden dat de persoon niet veel ervaring heeft met aangepaste keukens. Hij had goede bedoelingen, maar deze pastten niet bij mij. Daarom heb ik besloten om geen Dovy Keuken te nemen voor 3 redenen
  1. Ze vragen 70%-30%. 
  2. Ze hebben geen ervaringen met de derdebetalersregeling.
  3. Ze geven geen gedetaillerde offertes. Daarom ga ik ervan uit dat het ook zal zijn met de facturen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...