Test 3: Dovy's Keukens - deel I

Wie kent ze niet de Dovy's Keukens? 20 jaar geleden hadden mijn ouders een keuken gekocht in de buurt. Ik ben eens gaan horen bij dezelfde firma. Inmiddels werden ze overgenomen door Dovy Keukens. Omdat ze zo dichtbij gelegen zijn, wilde ik toch een gokje wagen.
Vorige week had ik telefonisch een afspraak gemaakt met hen. Afgelopen donderdag kwam een vertegenwoordiger dan bij me langs. De man wist wel waarover hij sprak. Er waren ook veel "Ah-dat-is-een-goed-idee-momenten". Dat geeft wel een positieve toets natuurlijk.
Volgende week krijg ik mijn ontwerp! Ik ben eens benieuwd hoe het gaat uitzien. Het enige waarover ik me zorgen maak is het bedrag van de offerte. Ik ga ervan uit dat het prijskaartje niet laag zal zijn. Alleen weet ik nog niet hoeveel... 
Toen ik online opzocht welke bedragen het eventueel zou kunnen zijn, heb ik negatieve zowel als positieve beoordelingen gevonden over Dovy Keukens. Achja ik wil toch een gokje wagen want het is echt niet ver gelegen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...