Test 2: L&E Keukens - deel II

Het is toch al een tijdje geleden sinds ik L&E Keukens had gecontacteerd. Sindsdien heb ik geen nieuws meer gekregen. Heel jammer, want ik had graag geweten hoe het allemaal werkt bij hen.
Ik weet dat ik qua karakter zelf graag alles regel en controle heb over de veranderingen die momenteel aan de gang zijn. Het gaat immers om mijn eigen woning waar ik toch voor een lange tijd in zal vertoeven. Personen zullen nooit de wereld door mijn eigen ogen zien, tenzij we in hetzelfde schuitje zitten natuurlijk. Daarom heb ik niet graag een andere persoon voor mij beslissingen gaat nemen. Iets voorgeprogrammeerd is voor mij geen optie. Naar mijn gevoel zoekt L&E Keukens eerder zo'n klanten.

Conclusie
Niet rond de pot draaien en hop naar de volgende keukenverdeler!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...