Test 1: Pronk Ergo - deel II

Vorige week dinsdag kwam Pronk Ergo weer op bezoek. Ze had nog geen offerte opgemaakt, maar dat kon zij er niet aan doen. Want ik had mijn schets een paar keer aangepast. *engelgezicht*

Voordelen
  1. Zij weten hoe ze hun offertes moeten opmaken naar VAPH-normen.
  2. Zij doen huisbezoeken wat niet het geval is naar mijn gevoel bij L&E Keukens.
  3. Zij werken met derdebetalersregeling.
Nadelen
  1. Men kan niet alles uittesten omdat de showroom in Brugge gelegen is.
  2. Alles moet geregeld worden vanop afstand en soms reageren ze niet op mijn mails.
  3. De vertegenwoordiger heeft naar mijn gevoel niet een goed beeld hoe mijn handicap in elkaar zit...
Conclusie
  1. In het begin was ik van plan om via Pronk Ergo mijn keuken te laten maken, maar nu heb ik mijn twijfels... Beschikt de persoon wel over de nodige expertise? Afwachten dus. Ik heb wel offertes opgevraagd bij hun. We zullen zien...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...