Test 1: Pronk Ergo - deel I

Begin oktober kwam een vertegenwoordiger van Pronk Ergo samen met mijn MDT op bezoek voor het samenstellen van o.a. een keuken. Ze zijn gespecialeerd in verschillende zaken zoals: tilliftsystemen, aangepaste keukens, kasten...
Wat ik jammer vond, was dat men de noden die ik had niet in details werden besproken. "Natuurlijk-waarom-heb-ik-er-zelf-niet-aan-gedacht-momenten" waren er niet nu ik terug denk aan toen. 
Achteraf had ik het gevoel dat als ik het hef niet in handen nam, dat de resultaat zo-zo ging zijn. En dat willen we niet hé? Daarom had ik zelf besloten om mijn eigen plattegrond te tekenen zodat ik tot in de detail kon zeggen wat ik nodig had.
Wat ik ook niet zag zitten was dat ze in Brugge gezeteld zijn. Om hun toonzalen te bezichtigen zou ik daar even moeten overnachten en dat heb ik liever niet. De vervoerskosten zullen ook niet goedkoop zijn vrees ik.
Maar voorlopig is het te vroeg om te oordelen. Het zou niet eerlijk zijn. Dus is het afwachten tot de offerte er is en dan pas gaan beslissen...

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...