Gewichtjes heffen

Dit gevoel had ik al een tijdje, maar besteed er geen aandacht aan. Pas enkele weken geleden merkte ik dat ik niet meer in staat was om m'n boodschappen op de tafel te leggen.
In het middelbaar kon ik dit nog met gemak doen omdat ik elke dag met een goed gevulde rugzak naar school ging. Mijn rugzakje klaarleggen voor de volgende dag was heel eenvoudig! Elk medaille heeft een keerzijde. En dit is een keerzijde van student zijn vrees ik. (Naast het verdikken natuurlijk ha!)
M'n kinésist vertelde me dat het oefeningen vergt om terug te kunnen doen wat ik vroeger kon. Vorige week zijn we vorige week begonnen met spierversterkende oefeningen. Nu zijn we inmiddels een week bezig en het was vermoeiend! Echte gewichtjes heffen lukt nog niet. We zijn begonnen met flesjes zand van ongeveer 700gram. In het begin ging trager dan ik dacht! Maar we houden vol! Hoera voor calorietjes verbranden! Hihi! Wordt vervolgd!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...